Volkswagen і американський Стенфордський університет розробляють новий паливний елемент
Volkswagen і Стенфордський університет зроблять електромобілі доступнішими!
Фахівці Volkswagen спільно з вченими Стенфордського університету розробили технологію, яка дозволить скоротити кількість платини в паливних елементах. Атоми платини розміщуються на поверхні вуглецю спеціальним чином, щоб отримати надзвичайно тонкі частинки. У порівнянні з вже використовуваною в паливних елементах технологією, новий каталізатор в три рази дешевше і, в той же час, довговічніший. Що дозволить суттєво здешевити паливні елементи.
«Ця технологія відкриває величезні можливості для зниження витрат, оскільки кількість використаного дорогоцінного металу мінімізується, в той же час, збільшується термін служби і продуктивність каталізатора. Крім паливного елемента, технологія може бути використана і в цілому ряді інших напрямків, що вимагають високоефективних матеріалів, таких, як літій-іонні батареї наступного покоління », - розповів професор Принц (Prinz) зі Стенфордського університету.
На думку розробників, нова технологія осадження ALD (атомного шару) дозволить зробити водневі паливні елементи реальною альтернативою класичним ДВС і електричним акумуляторів. Наступним етапом стане адаптація технології до промислового виробництва.